Saturday, March 19, 2011

:: The best skin care? hrrmm ::

Semasa berkunjung ke salah sebuah pusat membeli-belah pada minggu lepas untuk membeli pelembab muka OLAY white radiance.. ada pula seorang hamba Allah yg sedang rancak bercerita dgn sales girl disitu telah menyatakan produk-produk berikut adalah antara yg terbaik dari jenama OLAY..

Curiga ~ tentunya ada!!

Ohhh.. rupanya beliau dulu juga pernah bertugas di situ dan skrg pun masih menjadi promoter OLAY di Jaya Jusco...ok!! nampaknya bole percaya kottt...


OLAY white radiance - serum

Katanya, intensive brightning serum ini adalah menjadi pilihan kebanyakan pelanggan.. berasaskan air dan mempunyai bid vitamin C.. selain menghilangkan kesan dan parut ia juga dapat mengekalkan kelembapan kulit..


OLAY - Total effects, 7 in 1 anti ageing eye cream ~

Yang ini pula eye cream yang menjadi pilihan bagi mereka yg mempunyai masalah lingkaran hitam mata.. krim ini juga menjadi pilihan bagi pelanggan dari China dan para pelancong yg dtg ke Malaysia.. alasan, di Malaysia produk OLAY dijual jauh lebih murah berbanding negara mereka..

Harganya sangat berbaloi berbanding counter brand skin care yang lain.. aku pernah mencuba jenama 'clinique' utk moisturizer.. tp ada iritation dan mungkin tdk berapaa sesuai dgn kulitku..

Nampaknya jenama OLAY juga yg sesuai.. dan memang sudah digunakan sejak zaman sekolah lagi.. :)

Dann akhirnya terpaksa akur untuk memiliki kedua-dua produk ini..  (huhh.. terpedaya juga aku)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...