Tuesday, December 4, 2012

:: Kryolan - Baru Tercapai Hasrat ::


As Salam semua, kali ni bukan nak cerita pasal masak-masak tapi pasal alat solek atau make-up yang dah lama terpendam untuk dimiliki dari sehari ke sehari.. Baru-baru ini, Alhamdulillah baru tercapai. Masa google memang terlalu banyak yang berurusniaga secara online untuk jenama ini.. tapi warna yang dikehendaki atau hot colour wanita asia memang banyak yang 'out of stock'. Bila google-google lagi nak cari pengedar sah (cehh.. macam nak beli banyak) di Malaysia.. so, terjumpalah pengedar tunggal Malaysia Cosmoprof Sdn Bhd di Wisma MPL, Jalan Raja Chulan. Ingatkan class sangat kedainya.. tapi alahai itulah yg dlm pic dan dalam bangunan lama (dulu dikenali sebagai Wisma HLA).. Hargapun sebenarnya lebih kurang sama dengan yg online, cuma semua colour ada di sini. Bagi yg bisness online tu diorg borong kat Indonesia agaknya sebab sana murah, kalau tidak manalah nak untung..





Hari tu dapat grab 2 TV Paint stick, 1 supracolour dan sponge dan hampir mencecah ke 300 hengget lepas 10% off ..huhh! lebih kurang macam counter brand make-up yang lain.. cumanya hasil dari jenama ini mungkin lagi cantik.


Next target pula macam hendak memiliki eyeshadow yang menarik seperti di atas tapi lebih kepada warna-warna gelap untuk smokey eyes dan plastic eyebrow pencil untuk penyamaran/membentuk kening. Terlalu banyak keluaran bagi jenama ini sampai rambang mata.. cumanya pengguna perlu bijak memilih sekiranya ia benar-benar diperlukan. 

2 comments:

Norhayati said...

kat mana kedai nie erk?

ferus said...

Dekat wisma HLA, jalan raja chulan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...