Monday, September 10, 2012

:: Masih beraya lagi? ::

As Salam semua.. :) 



Musim-musim raya begini terlalu banyak yg mengadakan 'open house'.. sampaikan tidak tertunai jemputan yang datang menimpa-nimpa.. Belum cerita di tempat kerja lagi, berapa banyak division dan boleh dikatakan setiap minggu ada sahaja undangan.. undangan di pejabat memang selalu dipenuhi, maklumlah bila pula diadakan masa makan tengahari tentulah teringat makanan yg melambai-lambai..

**************** 

Murahnya rezeki.. syukur dengan kurniaan Illahi.. makanpun makan juga.. bila tengok skala penimbang,  ia mampu menjadi masalah dunia..errkk! Lepas ini perlu ada perancangan kesihatan yang lebih baik.. 

Itulah hakikat, nikmat dariNya yang tidak pernah putus..

Kadangkala kemeriahan open house dapat dirasa sehingga ke penghujung Syawal malah ada jugak yang terlajak.. yup memang ada.. Puasa Enam pun tak cukup enam hari sebab terlalu banyak open house katanya.
Kalau tidak hadir atau menjamah makanan akan takut pula pihak yg menjemput berkecil hati.. Macam-macam 'pesen' pulak kannnn.. :)

Masih belum terlewat lagi rasanya untuk mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin kepada semua tetamu blog ini.. :) :) :) 








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...